Friday, September 20, 2019

BBM3410Satu2019:DIRI

Assalamualaikum dan selamat petang. Ini adalah coretan ringkas mengenai diri saya. Nama saya ialah Syazana Rizuana Binti Ridzuan (191076). Saya merupakan pelajar tahun akhir bagi jurusan Bacelor Sastera Bahasa dan Linguistik Melayu di Universiti Putra Malaysia. 

Saya merupakan anak kelahiran Negeri Perak dan menetap di Batu Gajah. Saya merupakan anak kedua daripada lima orang adik-beradik dan mengalas tugas sebagai seorang kakak. Saya meletakkan harapan yang tinggi agar adik-adik saya juga dapat mengikut jejak langkah saya untuk menyambung pelajaran ke peringkat Universiti.




No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

Semestar akhir kian berlalu. Detik masa seakan pantas bergerak. Berbaki lagi beberapa minggu untuk kita nikmati momen bersama sebagai seor...